Nytt eventyr

54052bf3b359c79dc1a9842d5e3d62ae

Bilde fra Pinterest 

ENDELIG har jeg en ny reise å se frem til. Flybilletten er bestilt, og noe av det beste er at det er en enveisbillett med avreise om kun seks dager. Jeg er i ekstase.

Turen går til Barcelona, en by jeg lenge har hatt lyst til å reise til. Mamma og jeg skal bo i en koselig leilighet i området El Raval, og blir der mest sannsynlig i noen uker. Vi skal lære oss spansk (så mye det er mulig på noen uker, vi begynner stort sett fra start), bli kjent med byen og ha litt utflukter til andre steder i Catalonia.

Vårt første møte med Spania var for 14 år siden, da vi bodde i Fuengirola i fire måneder. Da var jeg ikke så gammel, og har kun noen få minner fra den spanske kulturen. Jeg gleder meg til å få frisket opp i de minnene.

Endelig har jeg også noe å skrive om her på bloggen, det har vært et savn å ha nye steder å skrive om.

4 tanker på “Nytt eventyr

  1. Så gøy! :D Å lære spansk har jeg også drømt om lenge.. Og den beste måten å gjøre det på, er jo akkurat slik dere skal gjøre det, å bare sette seg på et fly til et spansktalende land og være der til man har lært det! Veldig spennende. Dere får ha masse lykke til og god reise :D

Legg igjen en kommentar

