oktober.


Bilder: fjelltur til Bispen

Oktober. Høst, natur, fjell, frisk luft og såre legger. Det er så fantastisk.

Fjellene gir meg en ro og glede man ikke kan finne noe annet sted. Mye av takknemligheten må jeg takke verdensreisene mine for, for det var etter de at jeg virkelig satte pris på den magiske naturen vi har her i Norge. Med de fineste høstfargene du kan se for deg utenfor døren, måtte jeg bare komme meg opp på fjellet, og i løpet av en deilig høstferie hjemme i Stryn var jeg på to lengre fjellturer; Eggenipa og Bispen. To magiske toppturer.

5 tanker på “oktober.

Legg igjen en kommentar

