Monday inspiration

Inspirasjon_sept15

Bilder: Pinterest

Litt reiseinspirasjon på en mandag skader aldri. Det har vært alt for stille på reisefronten min i det siste, og dermed ganske stille her på bloggen også. Livsreisen min derimot har tatt en ny vending siden sist. Etter å ha studert filmproduksjon på Noroff i ett år, sa jeg meg fornøyd med studier for nå. Fremover er det jobb og diverse som står på planen, så blir det forhåpentligvis litt mer reising etter hvert. Jeg har såå lyst å legge ut på en stor reise igjen! Jeg har fremdeles mange reisetips, inspirasjon og historier fra tidligere reiser jeg ønsker å dele med dere fremover.

Siden sist har jeg laget en oversikt over alle landene jeg har vært i OG jeg har blitt en Travelfemme.

Legg igjen en kommentar

