Saml minnene i en fotobok

Etter å ha reist i 21 land, og som backpacker i syv måneder, har jeg utallige bilder lagret på harddisken. Så for noen måneder siden begynte jeg å lage en fotobok. Det er jo  mye gøyere å ha en bok å bla i. En bok å vise frem til familie og venner.  Jeg lager fotoboken på Blurb, der man kan velge om man vil lage designet helt selv i f.eks. InDesign (som jeg gjør) eller bruke maler som de har. En super måte å samle de beste fotominnene på.

Nå redigerer jeg bilder fra India, og nærmer meg ferdig med backpackertur én. Her er noen av bildene som er med i fotoboken:

IMG_0153_redigertIMG_0150_redigert-b&wbackpacker_2013_usa 759_redigertIMG_4683_redigertIMG_4179_redigert IMG_4010_redigertIMG_3598_redigert IMG_3487_redigert IMG_3478_redigertbackpacker_2013_usa 678_redigert-b&wIMG_3154_redigert IMG_3150_redigertIMG_3956_redigertMathildeL2 008_redigertIMG_2005_redigertIMG_4321_redigert-b&wbackpacker_2013_usa 381_redigertIMG_2727_redigert

 

11 tanker på “Saml minnene i en fotobok

  1. Har akkurat oppdaget bloggen din, og ville bare fortelle deg at bildene dine er helt fantastiske! Får helt enormt lyst til å bare pakke sammen sekken min og reise avgårde igjen når jeg blar gjennom her!

  2. Så mange fantastiske bilder! Du er en veldig dyktig fotograf! Jeg lager også alltid fotobøker etter reisene mine – mye bedre enn å bare ha dem på dataen :)

  3. Wow, så utrolig mye nydelig! Fantastiske bilder å samle i en fotobok (som jeg forøvrig er en stor fan av). Jeg reiser ofte på de lengre turene med en venninne, og vi kaller oss dorks abroad og er litt sære begge to, haha. Hver jul etter reisene våre bruker jeg å samle de galeste/mest minnerike bildene (og tekst/historier fra veien) i en fotobok å gi henne. Hun blir like glad hver gang. Gøyale minner å ha :D

Legg igjen en kommentar

