Turen går til…

marokko

Og det er kun 13 dager til jeg sitter på flyet, igjen.

Jeg er så heldig som får være med Norske reisebloggere på tur til Marrakech og Essaouira. Vi er en fin gjeng som består av 14 reisebloggere og én fotograf, som skal være på tur sammen fra 22. – 25. mars. Norske Reiseblogger har i samarbeid med Moroccan Tourist Board og Sahara Experience satt sammen et program for turen vår.

Jeg har sett så mange kortfilmer, artikler, blogginnlegg og fotografier fra Marokko i det siste, og klarer nesten ikke å vente til jeg er der selv. Det blir utrolig spennende å utforske nye gater, fotografere og oppleve et nytt land sammen med en gjeng som er like reiselystne som meg.

Wanderlust, altså! 

5 tanker på “Turen går til…

  1. Hei, har sett gjennom alt fu har skrevet on marokko turen næ og det så helt fabtastisk ut. Jeg bare ble aå nysgjerrig på hvorfor du fikk denne turen? Måtte du søke et sted eller ble du kontaktet?

Legg igjen en kommentar

