There’s no place like home

IMG_9595 copyIMG_9608

Snø kunne vært sand. 0 grader kunne vært +30. Jeg skulle egentlig vært i Sør-Amerika ett eller annet sted, med sekken på ryggen og kamera i hånden. Sol, strand, nye menneske og hostellivet. Men planer er jo til for å endres. Så nå sitter jeg fremdeles hjemme, to måneder etter backpackertur nummer to. Og det er faktisk utrolig deilig. Jeg kan…

– Drikke et glass hvitvin midt på dagen sammen med en god vennine

– Være spontan og bestille jentetur til Lanzarote (med avreise om bare noen dager, yey!)

– Låne ullgenseren til pappa når jeg fryser

– Se sneen og fine solnedgangen utenfor stuevinduet

– Våkne opp til hunden som vil opp i sengen til meg hver morgen

– Gå tur i natur som ikke fins i Sør-Amerika (norsk natur er fantastisk!)

– Få middag servert på bordet hver dag

IMG_9559

Det er ikke så verst å være hjemme i Norge en periode heller!

8 tanker på “There’s no place like home

  1. Eg hadde sjukt sukk i hjertet i går om at vi skulle vert der.. skikkelig lei-meg-dag med den tanken.. Off. Men kanskje en dag opplever vi Sør-Amerika på nytt!

Legg igjen en kommentar

