Drømmeland

Samtidig som snøen ligger som ett hvitt teppe på fjellene, ligger jeg under dynen og drømmer meg vekk til steder rundt om i verden. Jeg kan nesten føle sanden under tærne og solen som steker på ryggen. Med en god bok i den ene hånden og en kokosnøtt i den andre. Det første jeg hører når jeg våkner, og det siste jeg hører før øynene lukker seg, er lyden av havet. Jeg ser for meg at jeg går meg vill i en ukjent by. Jeg setter meg inn på en koselig, liten kafe, og dikter opp historier om alle de ukjente menneskene som haster seg avgårde utenfor kafevinduet. Bare tanken av å sette seg på et fly til en ukjent plass får sommerfuglene til å danse i magen.

Dette er noen av plassene jeg ligger å drømmer om: 

italia-idd

madagaskar-iddbolivia-iddchina-iddargentina-idd

Alle bilder er fra Pinterest. 

Hvor i drømmeland ville du reist?

11 tanker på “Drømmeland

  1. Skulle gjerne tatt turen til alle du nevnte over! Bolivia og Kina er virkelige eventyrland! Ble blown away av begge.

    Ellers skulle jeg gjerne dratt til Cuba og Påskeøya..

Legg igjen en kommentar

