Make shit happen

7b9af7c3cc81242ab71f22786523f2b9Ph: Pinterest

Det er så mye jeg har lyst å fylle det nye året med. Spennende reiser, utdanning og jobb. Jeg har lyst å lære meg spansk i fantastiske Latin Amerika. Jeg har lyst å bli god på film. Jeg vil fotografere. Og plutselig, helt uventet, fikk jeg tilbake lysten til å skrive artikler – jeg vil jobbe som freelance magasinjournalist. Jeg vil lære meg mer om webdesign. Jeg vil reise, reise og reise.

Mens de fleste er tilbake på skolebenken eller jobb, holder jeg meg for det meste hjemme. Eller som jeg som jeg gjorde rett før helgen – tok meg en spontantur til Bergen på venninnebesøk. Jeg bruker dagene til å skrive. Redigere film. Planlegge fotoprosjekt. Kommer med idéer til artikler og filmer. Leser om filmskoler i Sør-Afrika.

Det er så mye gøy å velge mellom.

Når jeg avbrøt reisen min rett før jul, var jeg bombesikker på at jeg kom til å reise på en ny backpackertur rett over nyttår. Men nå tror jeg faktisk at jeg kommer til å bli hjemme en stund. Hodet mitt er fullt av inspirasjon til å jobbe mye med film, foto og journalistikk fremover. Og kanskje sitter jeg selv på skolebenken til høsten. Samtidig som jeg må ha noen doser av reise. Wanderlusten min kommer aldri til å temmes.

En ting som er sikkert er at jeg skal gjøre mye av det jeg elsker.

Har du noen spennende planer for det nye året?  

5 tanker på “Make shit happen

  1. Herlig inspirerende! Verden forsvinner ikke, så man har forhåpentligvis mange mange muligheter for å nyte alt den har å by på :) Godt å kunne inspirasjon hjemme også!

    Håper jeg har en del reiser foran meg dette året også. Først ut går turen til Burma og Thailand på tirsdag!

Legg igjen en kommentar

