Backpackerluksus

IMG_8885 copy

Bed bugs. Rotter. Å konstant ha andre rundt seg. Å sove hver natt med flere andre gutter og jenter – gjerne med noen som snorker natten lang. Høy musikk som spiller til langt på natt. Lyden av trafikken som suser forbi. En alkoholiker som står å skriker nede på gaten. Konstant lyd fra noe!

Av og til trenger man en pause. Puste. Slappe av. Ta det med ro.

De tre siste nettene har vi bodd på et fint hotel midt i Panama City. Vi har levd i luksus, med et stort hotelrom og fine middager – påspandert av våre snille foreldre. Air-conditioner, frukostbuffe, to sofaen, høytalere, TV. Og ikke minst – ingen andre enn Brit og meg. Det har vært utrulig hærlig!

IMG_8705 copy IMG_8707 copy IMG_8798 copy IMG_8804 copy  IMG_8873 copy IMG_8860 copy IMG_8863 copy  IMG_8875 IMG_8876 copy

4 tanker på “Backpackerluksus

  1. Hei! Jeg er ei jente på 20 år som forlater lille Norge for store verden om 15 dager!!!! Jeg har allerede bladd meg langt tilbake i arkivet ditt og funnet mange tips som jeg kommer til å ta med videre. Jeg bare lurte på om du kunne legge ut en pakkeliste? Lurer på ombud har hatt med noe lurt som jeg ikke har tenkt på :) lykke til videre

    • Hei :D Så spennende!!! Hvor reiser du? Jeg har allerede en pakkeliste på bloggen som jeg skrev før min første tur. Om du går under backpackertur 1 – før avreise – pakkeliste i menyen :) Skal prøve å få oppdatert den snarest mulig! Tusen takk for det! Du må ha en super tur!

  2. Det er alltid kjekt å kunne ta et par dager «ferie» fra reisingen, og det så ut som dere hadde funnet en fin plass å slappe av på!

Legg igjen en kommentar

