7 dager til avreise

20131016-200918.jpg

Dette er hva som venter meg om nøyaktig en uke! Nå har jeg sagt farvel til nesten alle hjemme, og sitter på nattbussen på veg til Oslo. Der skal jeg være en uke hos min beste veninne, før avreisedatoen er kommet. Da står nok en gang mamma, pappa, hunden Lucas, Heidi og jeg på Gardermoen for å si farvel, antegeligvis med tårer trillende nedover kinnet – akkurat som vi gjorde for ni måneder siden. Denne gangen setter jeg meg ikke alene på flyet. I tillegg til mye mer erfaring, enda større reiselyst og kun to bestilte flyturer, har jeg den beste reisepartnerer jeg kunne tenke med meg. Det var en utrolig bra erfaring å reise alene noen måneder tidligere i år, men det er jammen deilig å ha EN fast person å dele eventyret med. Verfall når det er fineste Brit jeg reiser sammen med.

De siste syv dagene i Norge skal jeg nyte til det fulle!

2 tanker på “7 dager til avreise

Legg igjen en kommentar

