Get out there

inspo_quotes

Bilder fra Pinterest og Weheartit. 

Mine to første tiår var mye fyllt med usikkerhet og sjenerte blikk. Usikkerhet om hva andre tenkte om meg, og alt jeg gjorde. Hva gjør det vell at du drømmer om helt andre ting, og vil leve livet ditt på en annne måte, enn hva omkretsen din gjør? Man blir ikke lykkelig av å leve opp til andres forventinger til deg. Så: GET OUT THERE. Ikke vær redd for å følge drømmene dine fordi det kan virke ukjent og skummelt. Så lenge det er det du brenner for, er det verdt de første skumle stegene for å oppnå det du vil; innen jobb, personlighet, reise, kjærlighet og hva enn slags drømmer du har. Vi lever bare en gang, vær sikker på å utnytt det til det fulle.

5 tanker på “Get out there

  1. Så bra at du tør, og jeg er så enig. Det kan være vanskelig, men med påminnelser som denne blir det enklere. Jeg ble spesielt inspirert av ett av sitatene du har lagt ut: Let your dreams be bigger than your fears, and your actions louder than your words…
    Nå skal jeg ut og «gjøre noe»! :)

Legg igjen en kommentar

