Another dream comes true

20130209-101824

Kulturen. Folkene. Atmosfæren. Å kunne slappe av i en hengekøye, mens solen forsiktig lokker lokale, backpackere og andre reisende opp fra nattens drømmer. Føle sanden mellom tærne. Høre bølgene slå. Møte nye mennesker hver dag, alle med ulike historier å fortelle.

Når vi først begynte å snakke om det, klarte vi ikke å slutte. Det begynte som en liten drøm. En drøm som for hver dag som gikk vokste seg større og større. En drøm som snart blir virkelighet.

Om bare noen måneder pakker jeg sekken på nytt og er klar for nye eventyr. Denne gangen med èn verdsdel i tankene, sammen med Brit som jeg reiste sammen med i Costa Rica og USA før i år. Nå tar vi sekken med oss til Costa Rica og nabolandene, for å reise og jobbe opp til ni måneder, alt etter hvor lenge pengene lar oss være ute i verden. Akkurat når vi drar, hvor vi drar og hvor lenge vi blir borte vet vi ikke enda.Vi bestemte oss for å reise tilbake til Costa Rica bare noen uker etter at vi forlot landet, og jeg gleder meg sånn!

Det er dette jeg elsker. Det er dette som er drømmen min. Og det er nettopp derfor jeg gjør det.

The culture. The people. The atmosphere. Relaxing in a hammock, waiting for the sun to rise. Feeling the sand between my toes. Meeting new people every day, all with different stories to tell. When we first got the idea, we couldn’t stop talking about it. It started as a little dream. For every day the dream got bigger. And suddenly it’s reality. In a few months I’ll pack my backpack again. This time with only one continent on our mind. With the same, awesome girl I traveled with in Costa Rica and USA earlier this yeah. This time we’ll go to Costa Rica and the beautiful neighbor countries, to travel and work for 8-9 months, it all depends on how long our money will let us travel. We decided to go back to Costa Rica just a few weeks after we left in february, and I’m soo excited. This is what I love. This is my dream. And that’s why I’m doing it.

6 tanker på “Another dream comes true

  1. Åå, fikk såå wanderlust da jeg leste dette. Lite som er like herlig som å reise! Ønsker dere god tur :-)

    Sandra/reisedagboka.net

    • Så gøy å høre :-) Det er helt sant, og absolutt noe av det jeg liker best! Tusen takk :-)

      Skal sjekke ut bloggen din mer, ser ut som det er mye spennende å lese!

  2. Slik eg har forstått det, så skal eg og Maria besøke deg der! Hehe, håpe landet er like bra som eg trur! Gledar meeeg, iik :D

Legg igjen en kommentar

