Finalist i Supersaver Travel Blog Awards

Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å ha blitt nominert til Supersavers Travel Blog Awards innen kategorien «beste fotoblogg» og «beste asiablogg», vært på 1. plass, for så å ha kommet videre til finalen i BEGGE kategoriene. Jeg hopper nå gira rundt om på rommet mitt i New Delhi, kjempeglad over overraskelsen som ventet meg da jeg logget på Internett. Interessen min for reise, skriving og fotografering blir bare større og større, så da er det ekstra gøy med en slik nominasjon. Det gir meg både mer motivasjon og glede.

Win a trip with Supersaver!
Bestill hotell i Bergen via Supersaver og sammenlign og vurder de ulike hotellene for å finne det som passer deg best!
Win a trip with Supersaver!
Bestill din reise via oss på Supersaver – her finner du alltid supre priser!

2 tanker på “Finalist i Supersaver Travel Blog Awards

Legg igjen en kommentar

