Influensa og annen dritt

20130311-193714.jpg

Seng, buss, seng, seng, seng er det som kan beskrive dagen min i dag. Med noe som kan ligne på influensa, og så sår hals at jeg kun har klart å ta små musebit av et eple og en sjokolade i hele dag, er det ikke så gøy å utforske en ny plass. Heldigvis har jeg super roomie (tre stk fra Tyskland, så klart), som er så snille og lager te til meg. Elsker folk som gjør slike snille ting til folk de kun har kjent noen timer. Det gjør en ganske kjedelig, vond dag mye bedre! Selv om jeg kjenner at jeg savner mamsen, papsen og sengen min ekstra mye.

Ellers har jeg hatt noen fine dager før jeg ble syk. Fortsettelse følger…

This day I’ve been laying in bed all day, except a 4 hours bus trip from Surfers Paradise to Noosa Heads. I’ve been so sick I didn’t eat at all, all day… It sucks, but at least I have great roommates that makes tea for me. Makes my day so much better. Love beautiful people like that! Before I got sick I had some wonderful days, will update you guys soon!

8 tanker på “Influensa og annen dritt

Legg igjen en kommentar

