10 tanker på “Grand Canyon

  1. Åååh! For noken fine bilder! sitte å drømme meg vekk mens eg går gjennom bloggen for sikkert hundrande gangen, mens eg egentlig skulle ha skrive PED-oppgave… Eg og vil ut å reise!! LA, LV, Rio osvosv, drømmeplassane :) KOS DEG VIDARE OG NYT KVART SEKUND!
    Gleda meg til å høre om alt når du e heime! Då må vi finne på noke! <3

    • Ååå! Så kjekt å høre fra deg igjen!! Takk :D Hehehe! Det er bra!! Du får ta deg et friår når du er ferdig å studere :D Det er så masse bra å oppleve!! Eg skal kose meg masse, og det må du og :D skjer vell masse kjekt heime og? :D fortellfortell! Deet må vi! Er berre 3 mnd til! <3

      • Ja, gjett om eg skal!! :) Det trur eg på!!
        Skjer ikkje så veldig masse nei.. Skule og trening! Blir kjekt å komme heimigjen i påska å feste litt (meir) haha.. Så DER kjem det nok til å bli litt liv! <3 utelivet i stryn <3 (haha)
        Åh! Tre mnd går nok rasande fort. Gleda meg til neste oppdatering :D
        Suss og klem <3

      • Hehe :D Høres bra ut :D Utelivet i Stryn ja<3 du får feste litt der for meg, og kose deg masse :)) Ja, er tydeligvis berre to og en halv mnd no, eller litt under!! Sjukt. Suss og klem! <3

Legg igjen en kommentar

