Til ære for

# 1 Jess(ica) og familien, for å ta meg imot med åpne armer.

#2 Jess, kjæresten og vennene (JKV), for å har vist meg rundt på alle de fantastiske plassene i og rundt Santos, og i Rio.

#3 JKV, for å ha gjort slik at jeg absolutt kommer til å reise tilbake en dag.

#4 Santos, for å være en fantastisk by.

#5 All den gode maten.

#6 Tchu-Tchuca for å gjøre at jeg ikke savner verdens beste hund, Lucas, såå mye.

#7 Jess for å være en kongetolk for meg. Det hadde ikke vært like enkelt å reise i et land der 0.003% snakker engelsk (etter min erfaring, kanskje en smule overdrivelse, også).

#8 Brasil for å vise meg hvor heldig vi er som bor som vi gjør i Norge.

Thank you so much Jessica, your family and friends, for making my three weeks in Brazil amazing! For letting me into your house with open arms. For showing me all the beautiful places. For all the good food. For all the good times. You guys… I miss you already. Hopefully I’ll see you in Norway soon. Kisses!

20130203-081533.jpg

20130203-081542.jpg

4 tanker på “Til ære for

  1. I have no words about this text. Thank you, Math, for everything. Please, come back next year, or as soon as you can!

Legg igjen en kommentar

