It’s all about Brazil

Must see: Christ-statuen og utsikt over Rio. Den fantastiske naturen. Paradis-strender i Guaruja.
Beste mat: pastel, choorios. Er generelt mye god mat!
Rareste mat: pizza med alt slags fyll, som banan og sjokolade.
Beste drikk: Guarana!
Sang: Balada (Tchê tcherere tchê tchê).
En spesiell opplevelse: gå i kirken. Noe helt annet enn hvordan det er hjemme i Norge.
Største utfordring: å kommunisere med folk. Ikke så enkelt når nesten ingen snakker engelsk, og de eneste portugisiske ordene jeg kan er hei, hade, takk, ja og nei.
Lærdom: portugisiske ord, Brasils historie, om kaffidyrking ++
Kommer til å savne mest: mine brasilske venner, og Guarana selvfølgelig.

Brasil er en fantastisk plass. Det er ikke så farlig som mange vil ha det til, bare man er forsiktige, hvet hvor man kan gå osv. Jeg vet vertfall at jeg tilbake for å oppleve hva mer Brasil har å by på!!

5 tanker på “It’s all about Brazil

  1. Ååh, høres digg ut! Kan trøste deg med at jeg tror de har Guruana på Deli :D Håper alt går fiiint, stor klem <3

  2. When you came back, we’ll visit Porto de Galinhas… It’s a wonderful place and my mother has a friend who has a house in this place…

Legg igjen en kommentar

