Costa Rica

«Vi» er nå blitt et medlem og en sekk rikere. Kjæreste Brit Marie + en stk fullstappet sekk er klare for å ta verden med storm sammen med meg!

Jeg har reist tilbake i tid igjen. Klokken er nå 10:00. 7 timer bak Norge, 4 timer bak Brasil. Klokken 20:45 fredags kveld kjørte bussen min fra Santos. Det var trist å si farvel til de herlige menneskene som har gjort oppholdet mitt i Brasil uforglemmelig! På flyplassen gjorde jeg alt for å klare og holde øyelokkene åpne, slik at jeg fikk passet på mitt kjære hjem, sekken min. Utrulig nok klarte jeg å holde meg våken til flyet mitt gikk kl 07:20. Èn mellomlanding, mange timer venting og nok en flytur senere var jeg fremme i Costa Rica. Det var fantastisk gøy å se Brit igjen!

Nå skal et nytt land utforskes. Ny mat smakes på. Et nytt språk snakkes. Enda et minnekort fylles opp.

20130203-084940.jpg

Costa Rica, vi er klare for deg!

«We» are now one member and a backpack richer. My dearest Brit Marie are ready to take the world with storm with me. Yey!! I’ve traveled back in time again. The time here are now 10am. 7 hours behind Norway, 4 hours behind Brazil. I left Santos and my Brazilian friends at 8:45pm. After that I did everything I could to stay awake, so I could watch my backpack. And I stayed awake until 7:20am, when my plane left Brazil!! It’s fantastic to have Brit by my side! Now we are ready to explore a new country. Try new food. Speak a different language. Fill up another memory-card with pictures. And of course have a looot of fun. Costa Rica, we are ready for you!

8 tanker på “Costa Rica

Legg igjen en kommentar

