«Welcome to Sao Paulo»

20130112-110548.jpg20130112-110555.jpg


Olá. Se for en utsikt, dere! Og det var ti ganger finere i virkeligheten… Jeg har ikke ord! Det var bygninger å se i det uendelige. Vår lille hovedstad i Norge kan ikke måle seg med dette, altså. En liten prikk i forhold. Det var Adriano, som jeg snakket med på CouchSurfing noen timer tidligere, som viste meg Sao Paulos fineste utsikt (sett med mine øyne), fra leiligheten hans i 23. etasje!! I tillegg hadde jeg et glass med «welcome to Sao Paulo»-øl i hånden. Livet, dere.

20130112-110600.jpg

I tillegg viste han meg rundt i området hvor han bor, en mye finere og tryggere del av byen enn her jeg bor. Han tok meg med på universitet han gikk på, som er det beste i hele Brazil. I en botanisk hage med mange slanger, ved et av verdens beste/mest respekterte institutt når det gjelder forskning på slanger osv. Ellers fikk jeg høre mange historier om ulike reiser han har vært på. Han her har virkelig reist, dere. Er ikke mange land han ikke har vært i. Hans første backpackertur var i en alder på 14 år, uten at moren hans visste om det. Vell, det vil si helt frem til de fikk brev i posten av politiet fra et eller annet land i Europa.

Nå skal en ny dag i SP nytes.

Adeus!

6 tanker på “«Welcome to Sao Paulo»

  1. Hahah. Tenkte på at foreldrene dine kom til å stusse litt på han, og kanskje meg når eg kommenterte den der kommentaren;);) Men bra du har overlevd folka og hindringane hittil! Måtte det berre fortsette :D Men veit du ka? No e det to veke og en dag til eg skviiisa deg <3 <3

    • Hahahaha. Det går nok fint du:):) Ja, om eg er like heldig resten av turen blir turen fantastisk x100000!! Det er sant, og eg gleeeeeda meg til å skviiiise deg flat som ei pannekake :D <3

Legg igjen en kommentar

