Mitt første møte med Brasil

20130111-102940.jpg20130111-102946.jpg20130111-102958.jpg20130111-102952.jpg

Kan ikke klage på utsikten fra hotellrommet jeg skal bo på i to netter, i 18. etasje. Av det lille jeg har fått sett så langt liker jeg meg veldig godt her i Brasil. Dette lover bra for de neste ukene, dere!

This is my view from my hotel in the 18th floor. So far I love Brazil!

7 tanker på “Mitt første møte med Brasil

  1. Åååh ser fint ut!! Fyflate kor tøff du e! Husk å pass godt på deg sjølv, nyt det og LEV LIVET!! Gleda meg til å følge deg vidare ut i den store vide værda <3

    • Ja, hotellet her er kjempefint! Maa nyte det saa lenge eg leve med dinna standaren! Hehe :D
      Takk, Silje! Det skal eg! Dokke maa oppdatere korleis det gaar heime og! :D

      <3

  2. Heia søsta! :D Så spennende det ser ut, gleder meg til å høre mer! :D
    Gjett og eg grein som en foss når eg leste forrige innlegget da. Ouff.. :)

    Kossen får eg tak i deg? Mail, face, her? :)
    <3

    • Hei sosta! :D
      Alt har gaatt bra hittil! Litt rart aa vere her i SP heilt aleine, men eg drar videre til Santos til hosten min paa sondag. Har og mott ei fra Tyskland eg skal mote seinare i dag :)

      Hehe… Det var du visst ikkje aleine om.

      Naar eg har internet sjekka eg vell egentlig baade mail, face og her, saa skriv der du vil :)

      <3

      • Åh så koslig da! :) E ho og ny i byn? Mamma nevnte ho :) E der noken plassa backpackera pleie å treffes og, sånn at du kanskje møte noken der? :)
        Alltid litt rart å komme aleine til en ny by, men du klare deg kjempefint! Kjøp deg et blad og sett deg på en kafé. Må kose deg masse :)
        Skal finne ut Ka eg heite på skype, så kan du sende meg meld på face visst du er på en dag :)

      • Ho og er ny i by’n, ja :) Det er mest paa hostel, saa eg har ikkje mott naaken andre backpackera her siden eg bor paa hotel i Sao Paulo, men eg kjem jo til aa bu paa hostel seinare, saa det blir ikkje naake problem :) Skal kose meg masse, ja! :)

        Ja, berre send adr saa seier eg fra naar eg er paalogga :)

        <3

Legg igjen en kommentar

