To dager igjen på norsk jord

«Det er kun to dager til jeg sitter på flyet. To dager!!» har jeg sagt til meg selv i hele dag, i håp om at det etter hvert vil synke inn. Sommerfuglene har enda ikke vist seg, og jeg klarer liksom ikke helt å skjønne at tiden har gått så fort. Visum for India og pass er hentet hos visumservice, de siste reisetingene er kjøpt inn, og sekken er pakket og klar. Den siste uken har gått i ett med pakking, avskjeder og diverse. Nå skal jeg prøve å nyte de to siste dagene med venner og familie i Oslo best mulig. Så satser jeg på at sommerfuglene kommer etter hvert.

20130107-194946.jpg

20130107-195145.jpg

20130107-195155.jpg

Nedtelling: To dager til avreise!

Legg igjen en kommentar

