Winter wonderland

vinterbilder_Lucas 055_redigert

vinterbilder_Lucas 021_redigert

vinterbilder_Lucas 392_redigert

vinterbilder_Lucas 498_redigert

vinterbilder_Lucas 319_redigert

Kommer til å savna han her. Verdens skjønneste hund!

For noen dager siden innså jeg hvor liten tid det er til avreise. Jeg ble selvfølgelig først superstresset over ting jeg må gjøre før jeg reiser. Siden julen er rett rundt hjørnet er dagene som kommer allerede fullbooket med venner, familie og jobb. Jeg krysser bare fingrene for at alt er i boks den første uken i januar… Men SÅ ble jeg superglad og hoppet rundt omkring som en galning. Om tre uker er jeg i Brasil!!! Iiiiih.

Nedtelling: 20 dager til avreise.

Legg igjen en kommentar

