My love

20121216-142524.jpg

20121216-142551.jpg

20121216-142542.jpg

Var så heldig at  jeg fikk jule(og bursdags-)gaven min litt tidligere enn vanlig!

Kunne ikke hatt et bedre første-speilrefleks-kamera enn dette. Tror faktisk ikke jeg har en eneste negativ ting å si om det. Er spesielt forelsket i ISO-en som er bra. Og video-kvaliteten. Ååh. Dette kommer definitvt til å bli min beste venn på turen. Nå høres jeg sikkert helt gæren ut. Men jeg er faktisk litt småforelsket. Haha.

Tiden etter julaften kommer nok til å gå fort som bare pokker, og kommer til å bli brukt til andre ting som venner, familie, fest, jobb, og pakking til den store dagen.

Nedtelling: 24 dager til avreise.

I’m in love with my new camera. This will definitely be my best friend on my trip!

Én tanke på “My love

  1. Woooop! selv har jeg et slitt digitalkamera, men jeg trenger ikke stort bedre – vi har vel alle våre hobbyer, og bra er det!

Legg igjen en kommentar

