Take a risk

Det er mye jeg gleder meg til å oppleve på min 5 måneders lange reise. Jeg er så takknemlig for at jeg har muligheten til å reise så langt og så lenge som 19/20-åring. Når jeg kommer hjem i mai har jeg faktisk vært i fem av syv verdensdeler. Og det er absolutt ikke alle her i verden som har mulighet til det.

Jeg gleder meg til å besøke alle de ulike verdensdelene, og å…

♥ gå rundt i ukjente gater
♥ bli kjent med lokale folk
♥ utforske nye steder alene
♥ le sammen med nye venner på andre siden av jorden
♥ se steder og bygninger jeg kun har sett på bilder, i bøker og på film
♥ jogge ute i helt andre omgivelser
♥ spise mat jeg aldri har spist før
♥ ligge på en nydelig strand og slappe av

Dagens tips: Take a risk!
Dagens quote: «Wake up every morning with the thought that something wonderful is about to happen».

I’m so grateful that I have the opportunity to travel around the world for five months, only 19/20 years old. There is so many things I’m looking forward to do. I just know that this trip will be amazing!!

Legg igjen en kommentar

